donderdag 25 februari 2010

Dag 22

Ineens is de laatste week binnen komen vliegen....
Het retourtransport is van mijn kratten is geregeld, evenals de extra transport verzekering voor de tekeningen (had nét voor mijn vertrek een overstroming die nog steeds niet is geregeld, en wilde geen 2e risico op waterschade ...)
En voor de expo, aankomende zondag, zijn de invites de deur uit. Kortom nog maar een paar écht productieve dagen deze week.


Merk dat ik alweer denk hoe ik straks verder ga in mijn eigen atelier. Weet zeker dat wat ik hier ben gestart, daar zijn vervolg gaat vinden. Zou bijna zeggen; zijn verdieping.


Het gekke is dat ik naar Caylus ging om zaken uit te werken, maar dat er is door al het denken en wezenlijk tijd doorbrengen met mijn werk,  alleen maar meer is bijgekomen.
Wel erg fijn. Heb zaken aangeraakt waarvoor ik thuis nooit de tijd voor had kunnen nemen om het gedegen te onderzoeken. Nu weet ik wat me thuis te doen staat.


Eindelijk nog een tekst tekening gemaakt met de "beginnerstekst", de kwekertekst.



64 x 91 cm, grafiet, 6B


Ondertussen een Caylus hoogtepunt meegemaakt. Letterlijk; de kerktoren wordt gerestaureerd. Dus het halve dorp loopt uit om de 2 alpinisten te zien die de windwijzer van de top halen.


"Mon dieu" werd er behoorlijk vaak aangehaald, dan wel sidderend opgeroepen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten