woensdag 4 januari 2012

Tussen de regels door lezen in het nieuwe jaar

Na een roerig jaar door mijn KIS opleiding sta ik nu, na een heerlijke week 'uit' staan, weer helemaal fris in de startblokken.
Ik heb zin in dit nog zo verse jaar! Het wordt gaaf!

Heb de 1e FD van 2012 meteen betekend. Als een soort vervolg op mijn project bij Theodoor Gilissen Amsterdam.
Wat lezen we tussen de regels door en kunnen we dat überhaupt (nog) wel?
Waar laten we ons door leiden, of nemen we zelf het heft in handen?

Voor mij geldt dat ik meer dan ooit weet dat wat ik heb te geven de moeite waard is om te delen. Met dat heft in mijn handen dus, heb ik een kopie van de tekening op deze FD vandaag verstuurd aan een aantal grote spelers uit het financiële veld!



Samen met een brief waarin ik aanbied mijn ervaringen van de afgelopen maanden binnen de banken visueel te delen.
Echter...

Daarvoor ga ik eerst opnieuw naar DRAW international...
Na 7 maanden vooral bezig zijn buiten mij werkplaats, is het tijd geworden dat ik mijn indrukken van binnen de bank weer orden op de manier die het beste bij mij  past; tekenend.

In mijn hoofd zitten 100 en 1 tekeningen die langzaam vorm krijgen als reactie op de rationale wereld van ABN AMRO.

Ik ben er nog niet en tot die tijd wachten er nog een paar mooie projecten, maar in mijn hoofd begint het weer op een andere manier te stromen...

Ik zei toch dat 2012 een gaaf jaar wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten