vrijdag 13 januari 2012

Als het stroomt



Het nieuwe jaar is amper begonnen en het  er glanst van alles
Ik zei het al, 2012 wordt gewoon gaaf en dan; als het golft dan golft het goed!


Net als ik denk dat het tijd is om mijn 'banken' vertrouwen verhaal aan de wereld te laten zien komt een mooie mogelijkheid voorbij, TEDTalksOosterbeek



Ik ga een verhaal over mijn inzichtsmoment delen en laten zien wat dat heeft gedaan, met de medewerkers van de banken, met mij, met mijn werk én de andere blik.

En dat is nog maar het begin, de dag erna naar de bijeenkomst van Zingeving op de Zuidas, de week erop de Kick off van Cultuur en ondernemen, en dan en dan en dan....

En ondertussen zit ik een heerlijke nieuwe flow op mijn atelier
Alles komt samen.

Het bruist, mmmmmm


Geen opmerkingen:

Een reactie posten