maandag 23 januari 2012

Interview Truze Lodder in FD, Leg verbinding met je diepste wezen,

'Als je in de kunst iets herkent wat op fundamenteel niveau waar is, kan je dat enorm verrijken. Het is een vorm van waarde creatie die je niet in economische termen kunt beschrijven'


Aldus Truze Lodder, directeur van de Nederlandse Opera en het Muziek theater in Amsterdam in een artikel van Michiel Goudswaard in het FD, afgelopen zaterdag


Het hele artikel is ongelovelijk zinnig en to the point, dus al sje het helemaal wilt lezen, kijk dan hier



Ik zou willen toevoegen; na mijn ervaringen binnen een aantal banken,niet in direct waarnéémbare economische termen.
Of zoals 'mijn' ABN Amro directeur het zei, 'niet meetbaar, wél zichtbaar' en dus te ervaren!


Mark Manders, dit beeld kwam bij me op toen ik het artikel las

Geen opmerkingen:

Een reactie posten