donderdag 31 maart 2011

atelierdinner



Ok, heb nog wat een houten hoofd, maar het was dan ook écht erg leuk om gisteravond 14 man welkom te mogen heten in mijn atelier. 


In samenwerking met Art Partner had ik een aantal mensen uitgenodigd voor een atelierbezoek. Het afgelopen jaar hadden zij allemaal werk bij me gekocht. En als geste heette ik ze gister welkom om eens nader kennis te kunnen maken met hoe een werk dan tot stand komt.


Lekker eten samen en vertellen over wat je aantrekt in een werk, hoe ik tot werk kom, wat hen inspireert en wat mij.


Soms best eng, mijn atelier is toch eigenlijk de achterkant van mijn werk. Daar waar ik het allemaal NIET hoef te weten, mag lummelen, scharrelen en knoeien. Als een werk, ingelijst de wereld in gaat heb ik er een mening over. Het is dan "af". Op mijn atelier staat waar ik nog uit ben, dat waar ik mee stoei. Kortom een plek waar ik kwetsbaar ben.


Maar, dat soms tóch te delen geeft mij ook weer nieuwe energie!


En energierijk was het gister!




Wel zorgen dat de risotto niet aanbrandde

deze werken verlieten aan het eind mijn atelier


Kon ik eindelijk mijn nieuwe bestek eens uitproberen....


Bieten risotto met notenkruid, pijnboompitjes en Mancheso, Gegrilde prei en salade met toe een panna cotta met vlierbessensiroop of grapefruitmoes stond er op het menu overigens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten