donderdag 23 februari 2012

Dag 2, lukt nog niet zo



...........
'kWeet het nog even h-e-l-e-m-a-a-l niet hier...


Laat ik zeggen dat ik vandaag érg succesol ben geweest in het verklooien van de ene tekening na de andere.


En ja, ik weet dat dat er bij hoort, dat het vast ergens goed voor is, en ik wil, denk ik zo, te graag, maar grumbl grumbl.....


Heb een dozijn beelden in mijn hoofd die ik alleen "nog maar hoef te tekenen" en telkens als ik begin denk ik al na 5 minuten dat het niks wordt, want het ziet er nú al niet uit.


Zo'n dag dus en ik heb geen eens zin om er mooie gedachtes over te reflecteren


Nou ja, eentje dan, en die is niet van mij


'A picture should be a re-creation of an event rather than an illustration of an object; but there is no tension in the picture unless there is a struggle with the object'  Francis Bacon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten