zondag 16 oktober 2011

Interventie bij ABN AMRO

Morgen is het zover;  


De 1e interventie van een reeks interventies bij ABN Amro om vertrouwen, middels MTA ( jawel; staat voor Maatschappelijke Team Activiteit)'s te herijken en zichtbaarder te funderen.


Ik ga steed smet een kleine groep een beeldsessie doen waarin ik ze meeneem op een reis in de gedaante van een ander karakter.


Morgen gaan we op beeldreis vanuit het perspectief van karakters uit kinderboeken;


Alice, Sjakie, donald duck, Joris, Pipi, Emiel, Jip en Janneke, Elmer, Pinkeltje en nog vele andere figuren zijn morgen onze gidsen.
En... omdat het onderliggende thema is de reis; ontbreken de vrienden uit de Wind in de Wilgen natuurlijk ook niet


We make the road by traveling is mijn mantra tot nu toe. Ik weet het óók niet altijd, maar met volle overtuiging dat alleen als we in beweging komen, er wat gebeurt, zet ik morgen in op spelen!


én geniet ik hier nog even van....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten